~ YVES ROCHER ~

11:30:00 ص


                        MONOI DE TAHITI collection

i love YVES ROCHER brand cuz its the best
there products are natural so its save for any ages & anyone
this two products are for body using with monoi de tahiti fragrant & a small towel

 انا من عشاق ماركة ايف روشي لأنها ماركة بمكونات طبيعية و هدا مخليها مناسبة لي جميع الأعمار و لي أي شخص.
المنتجين هادو يستعملو للجسم برائحة ال monoi de tahiti و منشفة صغيرة .


- Body Wash -

this body wash has a strong fragrant and it stays after shower for 1 day with the secound product , which is amazing
u can use it like a hair shampoo too but i didnt try it for my hair
this product is so soft on skin & aslo it makes ur skin so sliky

- غسول الجسم -

الغسول هدا يحتوي على ريحة قوية بس مش مزعجة و تقعد لمدة يوم كامل لو استعملتي معاه المنتج الأخر .
مكتوب ان ممكن يستعمل حتى ك شامبو لي الشعر بس لي حد الأن انا ماستعملتاش لي هالغرض .
الغسول نااعم هلبا على الجسم و يخلي الجسم بعد الشاور ناعم و حلوو .




- Dry Body Oil -

in looove with it
this dry oil has a strong fragrant too & it stays for a long time
it really moisturies the skin
its dry oil so it quickly absorbed by the skin & it doesnt mess up ur clothes
its a spray bottol so its soo easy to apply
i really recommend it with the same body wash fragrant

- الزيت الجاف - 

الزيت هدا حبييته 3>
يرطب بشرة الجسم كوويس و يخلي الجسم مرطب لي فترة طويلة , ريحته قوية شوي و تقعد حتى هي لي يوم كامل .
اسمه زيت جاف و هدا يعني ان البشرة تمتصه بسرعة و في نفس الوقت مايبقعش على الملابس او يخلي أثار .
علبة الزيت عبارة عن بخاخ و هدا يسهل عليك استعماله.
حبيته هلبا و ننصح بيه بقوة و لو مع غسول الجسم الخاص بيه يكون احسن .


follow me on
INSTAGRAM : wissal.s.s
SNAPCHAT : wissal-s

You Might Also Like

2 التعليقات

  1. منتجات رائعة جداً
    تحياتي
    مركز تجميل بالإسكندرية

    http://www.skinartsclinic.com/

    ردحذف
  2. لو انا عاوزه البادي اويل

    ردحذف

Popular Posts